31 Temmuz 2016 Pazar

MÜZİK BOĞAZ'DAN GELİR

İstanbul'dan selamlar!



Her sabah 6.30'da metroya binen biri için reklam panolarının dikkat çekmesi zordur ama en uykulu halimde bile Müzik Boğazdan Gelir'in afişleri dikkatimi çekmişti. Etkinliğin adının yaratıcılığı bile gitmeye bir sebepti benim için. Oğuz'un da bak böyle bi organizasyon varmış demesiyle Ankara'ya dönmeden en yakın zamandaki konserine gitmeye karar verdik.



 Bu organizasyonda bir çok kişi sahne alıyor. Mini bir sahnesi,dans etmek isteyenlere ve konser dediğin ayakta dinlenircilere ayrılmış bir alan, çevresinde masalar, üst katında da sandalyeler ile oluşturulmuş çok tatlı bir vapur aldı bizi Haydarpaşa'dan. 



  Daha önce 2 3 parçasını dinlediğim Luxus grubunu ilk kez vapur sahneye yaklaşırken gördüm. Solist kıyıya, bizlere doğru rakı kadehini kaldırıyordu. Daha saat 7. Güzel bi konser geçireceğimizi anladım.

  Biz vapurun üst katındaydık. Bi yandan atmosfere bakarken bi yandan da masamızdaki diğer insanlar ile kaynaşıp muhabbet ettik. Konser yaklaşırken Luxus grubu da arka masamızda içkisini içip boğaza karşı resim çektiriyorlardı. Hava karardı ve minik ampüllerin yanmasıyla sahneye çıktılar.




  Sahnede devleşen bir gruptu benim için Luxus. Rum ezgilerinden reggaeye kadar geniş bir
repertuarları vardı.





  Bilmemek benim ayıbımmış meğerse. Herkes şarkılara eşlik edip dans ediyorlardı. Haydar haydar, ah şu gönlüm ve özellikle ada sahilleri coverlarında tüm seyircileri çektiler. Sahnede de hiç yerlerinde durmadılar dolayısıyla bizde!


Sahne dışında da epey mütevazilerdi. Konser bitiminde kuzenimi beklerken benim önümde metroyu arıyorlardı. Kendi aralarında birbirlerine rakı sözü verip bir de toplu resimlerini çekmemi istediler. Az önce konserde olduğumu belirtip tebriklerimi ilettikten sonra mutlulukla eve döndüm.

Biz de bi daha ki Jehan Barbur konserine sözleşip ayrıldık.




Sevgiler, müzikle kalın. En keyiflisi o





Resimler bizim çekimlerimiz ve 60m2 nin facebook sayfasından alıntılarından oluşur.
Bilgi için;
https://www.facebook.com/60metrekare/
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder