15 Ocak 2016 Cuma

Tatilden Film Beklemek

    Mimarlığın derin teslim denizinden çıkıp Ankara'ya kaçtım. Hava buz, kasvetli, battaniyem var e bi de bolca boş vaktim. Hemen kendimi filme verdim. Okul zamanı en çok özlediğim şey idi saatlerce vicdan azabı çekmeden film izlemek. Bugun de blogda size benim gibi film severler için bulunmaz nimet siteyi tanıtıp, küçük de olsa yazının sonunda yönetmen olsam bu filmi ben çekmek isterdim listesi paylaşacağım.
   Sitemiz  http://www.filimadami.com/

İçinde 59 tane farklı kategoride film listesi var. Film izleyesi gelip izleyecek film bulana kadar vazgeçenler için ideal. Ve liste isimleri de öyle bilindik sadece IMDB listeleri değil. En iyi 50 yaz filmi ya da süpriz sonlu ya da times, altyazı gibi yayınların kendi film listelerini de içeriyor.
  Başka sevdiğim olayı da her şeyi unutan ve not alan biri olarak izlediğim filmleri de burda saklayabilmem. Hem de kategoriye ayırarak!
Sırt çantam bölümüne girerek kendi film listenizi de görebilirsiniz. Benim gibi en dolu zamanlarınızda filmleri izleme listenize atıp boş günlerin hayalini kurabilirsiniz.



  • Bu arada küçük de bir haberim var. Melissayla yeni bir yazı fikrimiz var. Hazır filmlerden de bahsetmişken haberini vereyim. Her hafta için kendimize bir yönetmen seçip ard arda aynı filmleri aynı anda izleyip yorumlayacağız. Bloga atar mıyız bilinmez artık. Bu fikri ben tek de çok yaparım herkese de tavsiye ederim. Yönetmenin kafasını, çekim tekniklerini direk farketmeye başlıyorsunuz. Geçen yaz en sevdiğim yönetmenler olan Christopher Nolan ve David Fincher için yapmıştım.
Gelelim benim sizin için önereceğim mini hazır tatilken herkesin izlemesi gereken filmler listeme;

Hayatıma dokunanlar

  • Harry Potter 
  • Fight Club (Oha Aybüke çok klasiksin evet ama gerekiyo herkes izleyecek bu filmi herkes)
  • Leon
  • Inception
  • The Prestige
  • Into The Wild
  • Memento
  • Requim For A Dream
  • Gone Girl (Bu filmi alt listeye almaya gönül razı değil. Çünkü yarım saattir telefonda Melissayla bu filmin adını hatırlamaya çalışıyoruz. Sonra neden Aybüke film listesi yapıyor.)



Dokunmaya çok yaklaşanlar

  • Batman
  • Interstellar
  • Primal Fear
  • Little Miss Sunshine
  • 3 Idiots
  • Lucy
  • Taare Zameen Par
  • The Silence of The Lambs
  • Forrest Gump
  • Se7en
  • The Perks of Being A Wallflower
  • We Need to Talk About Kevin
  • Gone Girl
  • Hugo
  • Eternal Sunshine Of Spotless Mind

Film karşılaştırması yazmak gibi bir düşüncem var fikir verin yapayım mı. Ya da sonunu tahmin edemeyeceğim şok olacağım film önerileriniz varsa paslayın

Ulaşmak isteyenler burası dışında https://www.facebook.com/profile.php?id=100004893435982
ya da https://twitter.com/Aergu  ulaşabilirler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder